KONTAKTY

PZT spol. s r.o.
Školní 118
739 24 Krmelín
tel: +420 601 554 492
napište nám

NOVINKY

arr3Spouštíme internetový obchod kotle-ekowitt.czJsme výhradním obchodním partnerem zahraniční společnosti nabízející velmi kvalitní kotle Ekowitt,...

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena od 51 900 Kč
skladem
Naše cena od 53 900 Kč
skladem

» Často kladené otázky
Často kladené otázky
  1. Jaké používáme ovladače?
    Pro kotle s podavačem se používá ovladač Titanic (standard). Na každý regulátor je 2 roky záruka. Pro dotazy týkající se nastavení ovladače se obraťte na Vašeho prodejce. Všechny ovladače jsou v českém jazyce.

  2. Můžu tyto ovladače připojit na pokojový termostat?
    Ano. Můžete připojit jakýkoliv termostat s dvoudrátovým připojením, případně i bezdrátový.

  3. Jaké druhy paliva mohou být použity v zásypových kotlích?
    V popisu kotle je seznam možného paliva. V univerzálních zásypových kotlích je možno topit: uhlí, jemné uhlí, hnědé uhlí, dřevo, dřevní štěpky nebo brikety. Všechna tato paliva lze míchat v různých poměrech.
    Pro zásypové kotle doporučujeme: jemné uhlí a uhlí jako primární palivo, jako náhradní palivo dřevo nebo dřevěné brikety.

  4. Co je vodní rošt a litinový rošt?
    Vodní rošt je trvale umístěn v topeništi kotle. Tvoří ho silnostěnné ,bezešvé trubky(6.3mm) . Za účelem zlepšení průtoku vody jsou přivařeny v úhlu. Standardní litinovým roštem jsou litinové nosníky, které jsou uspořádány v sérii a tvoří povrch topeniště. V rámci každého topeniště je umístěn deflektor, který rozráží přímý plamen, a tak chrání před propálení roštu.

  5. Je možné instalovat kotel v uzavřeném systému?
    Ano, je možno instalovat kotle jak v uzavřeném, tak otevřeném vodním systému. Je ale třeba se řídit příslušným schématem zapojení. Toto schéma je uvedeno v návodu k použití u každého kotle.

  6. Jaký je průměr těšnícího lana ve dvířkách kotle?
    Jako utěsnění dvířek kotle Ekowitt jsou použita žáruvzdorná lana 15x15 mm. Tyto lze velmi snadno vyměnit. Toto i ostatní součásti lze zakoupit v našem internetovém obchodě.

  7. Jak je možno koupit kotel v České republice?
    Je to možné několika způsoby:
    • telefonem
    • elektronicky (e-mail)
    • nákup v internetovém obchodě
    • Všem potencionálním zájemcům však doporučujeme před objednáním kotle kontaktovat našeho firemního zástupce v České republice. Může Vám poradit s výběrem typu kotle, s požadovaným výkonem a konfigurací kotle.

  8. Jsou kotle dodávány až k zákazníkovi ? Kdo hradí náklady na dopravu?
    Ano, kotle jsou dodávány až k zákazníkovi a to ZDARMA! Náklady hradí v plné výši firma Ekowitt. Vždy před dodáním kotle je zákazník předem informován o dni a přibližném času dodávky kotle telefonicky nebo přes e-mail. Kotle rozvážejí firemními vozy naši zaměstnanci.

  9. Jak je dodáván kotel k zákazníkovi?
    Kotel je přepravován na paletě. Kotel je chráněn plastovými rohy , polystyrenem a plastovou fólií. Je dovezen dodávkovým vozem, který je opatřen hydraulickým čelem. Řidič je vybaven paletovým vozíkem, takže není problém kotel sundat (manipulace na paletě max 5 metrů od vozu).

  10. Jak a čím je kotel vybaven při nákupu?
    Každý kotel standardně obsahuje ovladač, ventilátor, podavač, spolu s pohonem (motor a převodovka)), 2ks nástroje na čištění, zásobník na palivo, záruční listy a návody k použití (ovladač, ventilátor, podavač a kotel). Veškeré návody a popisy u ovladačů (ř. jednotek) jsou v českém jazyce!

  11. Jaký je způsob platby při koupi kotle?
    Při objednávání kotle v České republice je postupováno takto:
    Po zaslání závazné objednávky je Vám sdělena výše zálohy, tuto složíte na daný bankovní účet. Při dodání kotle se doplácí zbytek kupní ceny v hotovosti.

  12. Kde je možno koupit nabízené kotle?
    Na těchto internetových stránkách najdete věškeré kontakty na našeho firemního zástupce pro Českou republiku. A potom je možno u něj objednávat přes:
    • telefon
    • e-mail
    • internetový obchod